moondust.reismee.nl

Terug thuis!

Eerst nog ontbijten en dan ons laatste stuk huiswaarts. Om 9 uur zijn we vertrokken en zijn heel vlot kunnen doorrijden. Wel zijn we nog een stukje door Italië gereden alhoewel dat niet voorzien was in de geplande route, maar ik wou zeker zijn dat we geen kiezelweg meer tegenkwamen. :) In Duitsland ging het ook goed aangezien de Duitse vrachtwagens die dag niet mochten rijden, dus was er ook nergens file. Wel waren er veel wegenwerken, maar ook dat ging vlot. Het laatste stuk is over Nederland gegaan waar we via Maastricht terug België inreden wat ons aantal doortochtlanden bracht op 10, België dus niet ingerekend. Om half twaalf 's nachts zijn we thuis aangekomen en hebben we meer dan 5000 km erop zitten. België, Duitsland, Oostenrijk, Slovenië, Kroatië, Servië, Macedonië, net over de grens naar Kosovo, terug Macedonië, Servië, Montenegro, Kroatië, Bosnië & Herzegovina, Kroatië, Slovenië, Italië, Oostenrijk, Duitsland, Nederland, België. En dat op 14 dagen. Maar we zijn beiden heel tevreden en hebben weer volop kunnen genieten van het eventjes anders leven.

Guido D

Vandaag kon ik weer op de site ! Steeds tot ergernis toe verbindingsproblemen gehad. Maar heb toch nog alle avonturen kunnen lezen. Super vakantie zou ik zeggen ... Ben blij dat jullie veilig en wel terug zijn in België. Tot binnenkort