moondust.reismee.nl

Biogradska Gora... en eindelijk ook al wat foto's

Om de dag te beginnen hadden we graag een bezoekje willen brengen aan de botanische tuin van Kolasin, maar die was helaas gesloten sinds 1 september, dus hebben we dat moeten schrappen van onze planning. We zijn dan maar onmiddellijk doorgereden naar Biogradska Gora dat één van de drie ongerepte oorspronkelijke europese wouden is. In het centrum van dit oorspronkelijke gebied bevindt zich Biogradska Lake waar we helaas niet veel van terugvonden wegens de extreme droogte. We hadden vernomen dat het de dag voor onze aankomst de hele dag had geregend maar daar was niet veel van te zien eigenlijk. We hebben een stukje door de uitgedroogde bedding gelopen die vol barsten zat... en dat is dan na een dag regen (?). Ik kan zeggen op dit moment dat er nu eindelijk wat foto's online staan maar nog maar enkele van Biogradska Gora. :) Nu... in elk geval staan er dus al wat foto's online van de voorgaande dagen, de rest volgt later, er staan ook geen namen bij of beschrijvingen. De link voor de foto's staat onder de rubriek "Links" als "Foto's in dropbox". Beter krijg ik het voorlopig niet geregeld, dus het is eventjes zoeken als er nieuwe foto's bijkomen, misschien kan ik ze later nog groeperen per dag, maar zo kan iedereen toch al iets zien. :)