moondust.reismee.nl

Een hele dag gevuld met... reizen

Na een trip van 1098 km met praktisch continu lichte regen en overvolle tankstations (soms wel tot een half uur aanschuiven om te kunnen tanken) zijn we uiteindelijk in Bled (Slovenië) aanbeland. Afin, toch in een nabijgelegen rustig dorpje en het mag gezegd worden, het is hier muisstil. Ge hoort enkel het tikken van de regen en een klok die luidt in de verte. Het is zalig om vanop het terras over de vlakte te kijken met op de achtergrond een prachtige berg gehuld in een sluier van mist. Samen met enkel de beschreven geluiden is het zo rustgevend dat alle beslommeringen worden weggespoeld. Nog even genieten, daarna nog een ontspannende douche en dan m'n bed in want het zal morgen weer vroeg opstaan zijn aangezien we opnieuw een hele tocht hebben af te leggen. Een kleine bijnoot, ik heb problemen met het uploaden van foto's, dus het zal voorlopig alleen bij tekst blijven maar hopelijk vind ik er een oplossing op om alsnog foto's via mijn tablet te kunnen uploaden naar de blog, later dan.